onsdag 30 april 2014

En ärbar Man!

Då var det klart!
Högen av listor, bokningar och komihåglappar har nått ett slut.
Nu är man en Ärbar man till synes. Det betyder ju inte bara att jag ser världen med nya ögon jag har även mer tid att smida andra planer.......!
Abstinensen har gjort sig påmind mången gång, muntorrhet, ryckningar i ett otal delar av finmuskulaturen....etc.
Nu kan det kanske låta som om det varit en pina att få detta evenemang av stapeln men så har det givetvis inte varit. Det har varit lite som inför en fiskeresa.
-Planering
-Utförande
-Eftertanke och Goda historier
Dock men en väsentlig skillnad.......jag tänker bara göra denna resa en gång!

Nu är det dags för Fiske!!!!
Man vet aldrig vad nästa kast för med sig :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sort grattis! Ser ut som ni mår bra. Riktigt stiliga är ni också! :-)

/Jimmy

Herr D sa...

Tack Jimmy
JA nu är det bara att tuta o köra ;-)
Jag har planer....vi får se om jag kan fullfölja.. :-)
Vi hörs framöver.